191
Michał Szlaga | Z cyklu: Pikselowe prosytytki, 2009-20016/2016
Estymacja:
12,000 zł - 15,000 zł
Pominięte
Aukcja na żywo
Fotografia Kolekcjonerska: "Klasyka i Awangarda Artystyczna" oraz "Sławy, Gwiazdy, Osobowości"
Artysta
Michał Szlaga (1978)
Wymiary
50 x 50 cm (wymiary każdej pracy)
Kategoria
Opis
wydruk pigmentowy/karton, papier archiwalny, 50 x 50 cm (wymiary każdej pracy); każda praca sygnowana ołówkiem na odwrociu; ; "czternasta Madonna"; ed. 1/5 + 1 A.P.; ; "dwudziesta czwarta Madonna"; ed. 1/5 + 1 A.P.; ; "trzynasta Madonna"; ed. 1/5 + 1 A.P.
Opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.
„Nie ufaj klientom. Unikaj pijanych klientów. Jeżeli klient robi problemy albo chce, żebyś wykonywała rzeczy, na które ty nie masz ochoty, nie wpadaj w panikę, lecz udawaj, że na wszystko się zgadzasz, a w tym samym czasie szukaj drogi ucieczki. Jeżeli klient cię dusi, nie próbuj odciągać jego rąk, zamiast tego mocno ściśnij jego jądra. Idź na kurs samoobrony. Nie trzymaj dużych sum pieniędzy w miejscu pracy. Jeżeli masz długie włosy, schowaj je pod peruką, którą można łatwo ściągnąć. Wybieraj miejsce dobrze oświetlone i niezbyt odosobnione. Nigdy nie idź z więcej niż jednym klientem, nawet, jeśli oferują ci olbrzymią sumę pieniędzy. Zawsze miej przy sobie długopis i mały notes. Zapisz numery rejestracyjne auta, nazwę miejsca, do którego się udajesz i inne ważne informacje. Zawsze miej przy sobie coś, czego możesz użyć jako broni – lakier do włosów, pęk kluczy. Zakładaj buty, w których możesz uciekać. Nigdy nie zakładaj do pracy apaszek, szali, naszyjników, których klient może użyć by cię udusić. Nie noś ze sobą torby na długim pasku. Obejdź samochód dookoła by upewnić się, że nikt się w nim nie ukrywa. Uciekaj pod prąd...” (tekst towarzyszący wystawie)
Absolwent oraz wykładowca gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Zajmuje się fotografią i wideo. Systematycznie dokumentuje polską rzeczywistość (“Reality"/ 2007, "Prostytutki"/ 2010). W latach 2000 – 2013 zajmował się fotografowaniem Stoczni Gdańskiej – na słynny już projekt „Stocznia” składają się fotografie dokumentujące ostatnie lata Stoczni przed jej wyburzeniem. Projekt został pokazany na kilkudziesięciu wystawach na świecie, zaś w 2016 roku trafił do kolekcji fotografii paryskiego Centrum Pompidou. Od wielu lat współpracuje z prasą, publikował m.in. w Malemen, Przekrój, Newsweek Polska, Twój Styl czy Viva!.
Description:
From the series: 'Pixel prostitutes', 2009-20016/2016
pigment print on archival paper, cardboard, 50 x 50 cm (dimensions of each); ‘fourteenth Madonna’; ed. 1/5 + 1 A.P.; ; ‘twenty-fourth Madonna’; ed. 1/5 + 1 A.P.; ; ‘thirteenth Madonna’; ed. 1/5 + 1 A.P.; ; each work signed with a pencil on the reverse
Additional Charge Details:
- In addition to the hammer price, the successful bidder agrees to pay us a buyer's premium on the hammer price of each lot sold. On all lots we charge 18 % of the hammer price.
Opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.
„Nie ufaj klientom. Unikaj pijanych klientów. Jeżeli klient robi problemy albo chce, żebyś wykonywała rzeczy, na które ty nie masz ochoty, nie wpadaj w panikę, lecz udawaj, że na wszystko się zgadzasz, a w tym samym czasie szukaj drogi ucieczki. Jeżeli klient cię dusi, nie próbuj odciągać jego rąk, zamiast tego mocno ściśnij jego jądra. Idź na kurs samoobrony. Nie trzymaj dużych sum pieniędzy w miejscu pracy. Jeżeli masz długie włosy, schowaj je pod peruką, którą można łatwo ściągnąć. Wybieraj miejsce dobrze oświetlone i niezbyt odosobnione. Nigdy nie idź z więcej niż jednym klientem, nawet, jeśli oferują ci olbrzymią sumę pieniędzy. Zawsze miej przy sobie długopis i mały notes. Zapisz numery rejestracyjne auta, nazwę miejsca, do którego się udajesz i inne ważne informacje. Zawsze miej przy sobie coś, czego możesz użyć jako broni – lakier do włosów, pęk kluczy. Zakładaj buty, w których możesz uciekać. Nigdy nie zakładaj do pracy apaszek, szali, naszyjników, których klient może użyć by cię udusić. Nie noś ze sobą torby na długim pasku. Obejdź samochód dookoła by upewnić się, że nikt się w nim nie ukrywa. Uciekaj pod prąd...” (tekst towarzyszący wystawie)
Absolwent oraz wykładowca gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Zajmuje się fotografią i wideo. Systematycznie dokumentuje polską rzeczywistość (“Reality"/ 2007, "Prostytutki"/ 2010). W latach 2000 – 2013 zajmował się fotografowaniem Stoczni Gdańskiej – na słynny już projekt „Stocznia” składają się fotografie dokumentujące ostatnie lata Stoczni przed jej wyburzeniem. Projekt został pokazany na kilkudziesięciu wystawach na świecie, zaś w 2016 roku trafił do kolekcji fotografii paryskiego Centrum Pompidou. Od wielu lat współpracuje z prasą, publikował m.in. w Malemen, Przekrój, Newsweek Polska, Twój Styl czy Viva!.
Description:
From the series: 'Pixel prostitutes', 2009-20016/2016
pigment print on archival paper, cardboard, 50 x 50 cm (dimensions of each); ‘fourteenth Madonna’; ed. 1/5 + 1 A.P.; ; ‘twenty-fourth Madonna’; ed. 1/5 + 1 A.P.; ; ‘thirteenth Madonna’; ed. 1/5 + 1 A.P.; ; each work signed with a pencil on the reverse
Additional Charge Details:
- In addition to the hammer price, the successful bidder agrees to pay us a buyer's premium on the hammer price of each lot sold. On all lots we charge 18 % of the hammer price.
Technika
wydruk pigmentowy/karton, papier archiwalny
Sygnatura
każda praca sygnowana ołówkiem na odwrociu
"czternasta Madonna"
ed. 1/5 + 1 A.P.
"dwudziesta czwarta Madonna"
ed. 1/5 + 1 A.P.
"trzynasta Madonna"
ed. 1/5 + 1 A.P.
Proweniencja
0
Literatura
0
Wystawiany
- Michał Szlaga. Fotografowałem polskiego króla, CSW Łaźnia, Gdańsk; 2019; - Michał Szlaga. Fotografowałem polskiego króla, BWA Awangarda,; Wrocław 2018;