70
Sławomir Kiełbus | "Milky Men", Zwolnienie lekarskie - plansza komiksowa
Estymacja:
1,000 zł - 1,500 zł
Pominięte
Aukcja na żywo
Komiks. Legenda
Artysta
Sławomir Kiełbus (1969)
Wymiary
27 x 32,5 cm
Kategoria
Opis
tusz/papier , 27 x 32,5 cm
Opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 20%.
- Do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%. Opłata ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez NBP w dniu poprzedzającym dzień aukcji.
Najpierw prowadził własną firmę zajmującą się tworzeniem szyldów, na początku lat 90. realizował niezliczone rysunki edukacyjne dla dzieci na zlecenie drukarni w Płocku. W 1996 roku wyjechał do Łodzi, zgłosił się do redakcji tygodnika "Angora" i został tam doceniony jako grafik prasowy. Pracuje tam do dziś. To dla tego magazynu (a zwłaszcza dla jego dodatku "Angorka") powstały najważniejsze komiksowe dzieła Kiełbusa: serial dla dzieci "Gwidon", "Ignac", "Milkymen", "Torfiak" i "Wieśmin" - komiksowa parodia "Wiedźmina". Poza komiksami rysuje także celne rysunki satyryczne publikowane na łamach "Angory" i "SuperExpressu". Komiksy Kiełbusa stanowiły też żelazną pozycję w magazynie komiksowym "Krakers". W 1997 jako jeden z autorów publikujących w tygodniku "Angora" prezentował swe prace na wystawie podczas łódzkiego festiwalu komiksowego. W październiku 2002 roku zdobył Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi za pracę pt. "O tym, jak chłop baby szukał". Jego komiksy odznaczają się niezwykłą biegłością tak w rysunku realistycznym, jak i humorystycznym, swobodą w użyciu środków graficznych, perfekcyjnym opanowaniem przeróżnych konwencji komiksowych i - co najważniejsze - kapitalnym poczuciem humoru i pomysłowością.
Description:
"Milky Men", Zwolnienie lekarskie - comic board
ink/paper, 27 x 32.5 cm;
Additional Charge Details
- In addition to the hammer price, the successful bidder agrees to pay us a buyer's premium on the hammer price of each lot sold. On all lots we charge 20 % of the hammer price.
- To this lot we apply 'artist's resale right' ('droit de suite') fee. Royalties are calculated using a sliding scale of percentages of the hammer price.
Opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 20%.
- Do kwoty wylicytowanej doliczona zostanie opłata z tytułu "droit de suite". Dla ceny wylicytowanej o równowartości do 50 000 EUR stawka opłaty wynosi 5%. Opłata ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez NBP w dniu poprzedzającym dzień aukcji.
Najpierw prowadził własną firmę zajmującą się tworzeniem szyldów, na początku lat 90. realizował niezliczone rysunki edukacyjne dla dzieci na zlecenie drukarni w Płocku. W 1996 roku wyjechał do Łodzi, zgłosił się do redakcji tygodnika "Angora" i został tam doceniony jako grafik prasowy. Pracuje tam do dziś. To dla tego magazynu (a zwłaszcza dla jego dodatku "Angorka") powstały najważniejsze komiksowe dzieła Kiełbusa: serial dla dzieci "Gwidon", "Ignac", "Milkymen", "Torfiak" i "Wieśmin" - komiksowa parodia "Wiedźmina". Poza komiksami rysuje także celne rysunki satyryczne publikowane na łamach "Angory" i "SuperExpressu". Komiksy Kiełbusa stanowiły też żelazną pozycję w magazynie komiksowym "Krakers". W 1997 jako jeden z autorów publikujących w tygodniku "Angora" prezentował swe prace na wystawie podczas łódzkiego festiwalu komiksowego. W październiku 2002 roku zdobył Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi za pracę pt. "O tym, jak chłop baby szukał". Jego komiksy odznaczają się niezwykłą biegłością tak w rysunku realistycznym, jak i humorystycznym, swobodą w użyciu środków graficznych, perfekcyjnym opanowaniem przeróżnych konwencji komiksowych i - co najważniejsze - kapitalnym poczuciem humoru i pomysłowością.
Description:
"Milky Men", Zwolnienie lekarskie - comic board
ink/paper, 27 x 32.5 cm;
Additional Charge Details
- In addition to the hammer price, the successful bidder agrees to pay us a buyer's premium on the hammer price of each lot sold. On all lots we charge 20 % of the hammer price.
- To this lot we apply 'artist's resale right' ('droit de suite') fee. Royalties are calculated using a sliding scale of percentages of the hammer price.
Technika
tusz/papier