24
Zestaw pamiątkowych druków związanych z Polskimi Transatlantykami (M/S Piłsudski, M/S Batory)okres międzywojenny
Estymacja:
2,800 zł - 3,500 zł
Sprzedane
2,200 zł
Aukcja na żywo
Lata 20. Lata 30.
Wymiary
folder: 32 x 46,5 cm, nalepki bagażowe: fioletowa śr. 12,2 cm, niebieska śr. 10,8 cm, czerwona i zielona śr. 11 cm, pocztówki: 9 x 14 cm oraz 15 x 10 cm, mała zawieszka bagażowa: 11,5 x 4,8 cm, większa zawieszka bagażowa: 15,5 x 8 cm, nalepka bagażowa: 8 x 14,8 cm, broszurka reklamowa: 23,5 x 10,5 cm, otwarta: 47 x 41 cm, menu z restauracji: 22 x 14 cm, otwarta 22 x 28,2 cm, papier firmowy: 28 x 21,5 cm, bon: 10,3 x 26,5 cm
Kategoria
Opis
nieznany, okres międzywojenny
-, folder: 32 x 46,5 cm, nalepki bagażowe: fioletowa śr. 12,2 cm, niebieska śr. 10,8 cm, czerwona i zielona śr. 11 cm, pocztówki: 9 x 14 cm oraz 15 x 10 cm, mała zawieszka bagażowa: 11,5 x 4,8 cm, większa zawieszka bagażowa: 15,5 x 8 cm, nalepka bagażowa: 8 x 14,8 cm, broszurka reklamowa: 23,5 x 10,5 cm, otwarta: 47 x 41 cm, menu z restauracji: 22 x 14 cm, otwarta 22 x 28,2 cm, papier firmowy: 28 x 21,5 cm, bon: 10,3 x 26,5 cm, W skład wchodzą:
- cztery naklejki bagażowe
- dwie pocztówki (pocztówka MS Batory ze znaczkiem z Piłsudskim i stemplem okazyjnym z pokładowej agencji pocztowej z datą 18 czerwca 1939, druk: foto-offset Zakład Graficzny Straszewiczów, bez obiegu oraz pocztówka MS Batory bez obiegu)
- przywieszki bagażowe (duża i mała z klasy turystycznej oraz nalepka dostawy kabinowej)
- broszura reklamowa Polski z mapą (reklamująca Polskę wraz z jej ówczesną komunikacją, druk: C. S. Hammond & Co. New York na zlecenie Gdynia Ameryka Line Inc. Projekt okładki przypisany Atelier Grafiki Dekoracyjno-Reklamowej "MEWA")
- menu z restauracji na dzień 5 Luty 1938 z restauracji pokładowej MS Piłsudski. Projekt okładki „Śląsk Cieszyński" - Jadwiga Salomea Hładki-Wajwódowa, druk: Z.G. Straszewiczów Warszawa, niski nakład)
- papier firmowy GAL (ze znakiem wodnym, list skierowany do Amstrong County Trust Co. Z dnia 2 grudnia 1931, druk: Stany Zjednoczone)
- bony odbioru przekazu pieniężnego 8 szt. (posiadają znaki wodne wystawione przez Gdynia – Ameryka Line Service, przekazy "z pokładu" Inżyniera Jana Starczewskiego dla ojca Franciszka Starczewskiego mieszkającego w Warszawie)
Opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.
nieznana
Description:
Set of Polish Transatlantic Liners memorabilia, interwar period
nieznany
-, case: 32 x 46,5 cm, luggage stickers: purple one diameter: 12,2 cm, blue one diameter: 10,8 cm, red and green diameters: 11 cm, postcards: 9 x 14 cm and 15 x 10 cm, small luggage hanger: 11,5 x 4,8 cm, bigger luggage hanger: 15,5 x 8 cm, luggage sticker: 8 x 14,8 cm, booklet: 23,5 x 10,5 cm, open: 47 x 41 cm, menu from restaurant: 22 x 14 cm, open: 22 x 28,2 cm, headed notepaper: 28 x 21,5 cm, coupon: 10,3 x 26,5 cm; Set includes:
- four luggage stickers
- two postcards (postcard MS Batory with post stamp with Pilsudski and special stamp from deck post office, dated on 18th of June 1939, printed: foto-offset Straszewicz Graphic Works, bez obiegu oraz pocztowka MS Batory bez obiegu)
- luggage hangers (big and small ones from touristic class and cabin delivery sticker)
- advertising booklet with a map of Poland (printed: C. S. Hammond & Co. New York for Gdynia Ameryka Line Inc., cover design probably by Atelier "MEWA")
- M/S Pilsudski deck restaurant menu from 5th of February 1938. Cover design „Slask Cieszynski" - Jadwiga Salomea Hladki-Wajwodowa, printed: Z.G. Straszewicz, Warszawa, low edition)
- headed notepaper GAL (with watermark, letter to Amstrong County Trust Co. from 2nd of December 1931, printed in USA)
- 8 pieces of monetary collection coupons (with watermarks, issued by Gdynia – Ameryka Line Service, remmitance from Jan Starczewski for his father)
Additional Charge Details
- In addition to the hammer price, the successful bidder agrees to pay us a buyer's premium on the hammer price of each lot sold. On all lots we charge 18 % of the hammer price.
-, folder: 32 x 46,5 cm, nalepki bagażowe: fioletowa śr. 12,2 cm, niebieska śr. 10,8 cm, czerwona i zielona śr. 11 cm, pocztówki: 9 x 14 cm oraz 15 x 10 cm, mała zawieszka bagażowa: 11,5 x 4,8 cm, większa zawieszka bagażowa: 15,5 x 8 cm, nalepka bagażowa: 8 x 14,8 cm, broszurka reklamowa: 23,5 x 10,5 cm, otwarta: 47 x 41 cm, menu z restauracji: 22 x 14 cm, otwarta 22 x 28,2 cm, papier firmowy: 28 x 21,5 cm, bon: 10,3 x 26,5 cm, W skład wchodzą:
- cztery naklejki bagażowe
- dwie pocztówki (pocztówka MS Batory ze znaczkiem z Piłsudskim i stemplem okazyjnym z pokładowej agencji pocztowej z datą 18 czerwca 1939, druk: foto-offset Zakład Graficzny Straszewiczów, bez obiegu oraz pocztówka MS Batory bez obiegu)
- przywieszki bagażowe (duża i mała z klasy turystycznej oraz nalepka dostawy kabinowej)
- broszura reklamowa Polski z mapą (reklamująca Polskę wraz z jej ówczesną komunikacją, druk: C. S. Hammond & Co. New York na zlecenie Gdynia Ameryka Line Inc. Projekt okładki przypisany Atelier Grafiki Dekoracyjno-Reklamowej "MEWA")
- menu z restauracji na dzień 5 Luty 1938 z restauracji pokładowej MS Piłsudski. Projekt okładki „Śląsk Cieszyński" - Jadwiga Salomea Hładki-Wajwódowa, druk: Z.G. Straszewiczów Warszawa, niski nakład)
- papier firmowy GAL (ze znakiem wodnym, list skierowany do Amstrong County Trust Co. Z dnia 2 grudnia 1931, druk: Stany Zjednoczone)
- bony odbioru przekazu pieniężnego 8 szt. (posiadają znaki wodne wystawione przez Gdynia – Ameryka Line Service, przekazy "z pokładu" Inżyniera Jana Starczewskiego dla ojca Franciszka Starczewskiego mieszkającego w Warszawie)
Opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.
nieznana
Description:
Set of Polish Transatlantic Liners memorabilia, interwar period
nieznany
-, case: 32 x 46,5 cm, luggage stickers: purple one diameter: 12,2 cm, blue one diameter: 10,8 cm, red and green diameters: 11 cm, postcards: 9 x 14 cm and 15 x 10 cm, small luggage hanger: 11,5 x 4,8 cm, bigger luggage hanger: 15,5 x 8 cm, luggage sticker: 8 x 14,8 cm, booklet: 23,5 x 10,5 cm, open: 47 x 41 cm, menu from restaurant: 22 x 14 cm, open: 22 x 28,2 cm, headed notepaper: 28 x 21,5 cm, coupon: 10,3 x 26,5 cm; Set includes:
- four luggage stickers
- two postcards (postcard MS Batory with post stamp with Pilsudski and special stamp from deck post office, dated on 18th of June 1939, printed: foto-offset Straszewicz Graphic Works, bez obiegu oraz pocztowka MS Batory bez obiegu)
- luggage hangers (big and small ones from touristic class and cabin delivery sticker)
- advertising booklet with a map of Poland (printed: C. S. Hammond & Co. New York for Gdynia Ameryka Line Inc., cover design probably by Atelier "MEWA")
- M/S Pilsudski deck restaurant menu from 5th of February 1938. Cover design „Slask Cieszynski" - Jadwiga Salomea Hladki-Wajwodowa, printed: Z.G. Straszewicz, Warszawa, low edition)
- headed notepaper GAL (with watermark, letter to Amstrong County Trust Co. from 2nd of December 1931, printed in USA)
- 8 pieces of monetary collection coupons (with watermarks, issued by Gdynia – Ameryka Line Service, remmitance from Jan Starczewski for his father)
Additional Charge Details
- In addition to the hammer price, the successful bidder agrees to pay us a buyer's premium on the hammer price of each lot sold. On all lots we charge 18 % of the hammer price.
Technika
-